Fishspaal Bergen
Image default
Banen en opleidingen

Medewerker helpdesk

Medewerker helpdesk

De firma is een jong & dynamisch IT-bedrijf dat software ontwikkelt en verdeelt. Door onze focus op patiëntzorg, gebruiksgemak en dienstverlening zijn wij een belangrijke partner voor bij de dagelijkse beroepsuitoefening. Ons bedrijf is momenteel in volle expansie.

De firma heeft een boeiende vacature voor een IT helpdesk medewerker.

Jouw verantwoordelijkheden

De helpdesk is het kloppend hart van het bedrijf dat het mogelijk maakt onze focus op dienstverlening te realiseren. Dagelijks staat de helpdesk de klanten bij om de mogelijkheden van het programma optimaal te benutten en leveren zij ondersteuning bij het correcte gebruik en werking van het programma, de hardware, het netwerk, enz. Ook bij speciale verzoeken en op maat gemaakte tools verzorgen zij vaak het eerste contact met de klant.

Tot het takenpakket behoren o.a.:

  • Telefonische klantenondersteuning.
  • Functionaliteiten en werking van het pakket uitleggen.
  • Analyseren en oplossen van hardware, software en dataproblemen.
  • Instellen en aanpassen van de software volgens de wensen van de klant.
  • Up-to-date houden van de handleiding en FAQ.

Je kan rekenen op de ondersteuning van een sterk helpdesk team en op de afdeling software ontwikkeling, waar alle kennis en expertise aanwezig is.

Jouw profiel

  • Je hebt een gedegen IT ervaring, zowel op vlak van hardware en netwerken als van software.
  • Je ben analytisch ingesteld, stressbestendig en een teamspeler.
  • Je bent sterk in communicatie (telefonisch) en tracht je steeds in te leven in de klanten.
  • Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en hebt een goede basiskennis Frans.
  • Je kan zelfstandig werken en je verantwoordelijkheid opnemen.
  • Je bent een doorzetter, ambitieus en flexibel.
  • Ervaring met MSSQL server of kennis van SQL is een grote troef.

Ons aanbod

  • Een uitdagende en veelzijdige job in een jong en dynamisch bedrijf.
  • Je zal heel wat kansen krijgen voor initiatief en eigen inbreng in de dagelijkse werking van de helpdesk en voor verdere ontwikkeling van onze dienstverlening aan klanten.
  • De firma zorgt uiteraard voor jouw opleiding en biedt een marktconform loon met bijkomende extralegale voordelen, waaronder maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering.
  • Wij vinden een evenwichtige balans tussen professioneel en privé leven ook belangrijk!
https://www.vindazo.be/vacatures/medewerker-helpdesk.html